Nuffnang

Friday 17 April 2009

复杂的感情

第一次遇上一个没有解答的感情问题,
连我都不懂要怎么样安慰她.

当男的遇上喜欢的她时,
男的就屁股痒,
什么事都敢做,
连阿妈洗衣洗碗都会做,
叫他挖垃圾, 他都敢
吃“米田共”更不是问题.

当有了她之后,
开始时就很热情洋溢,
还会甜言蜜语说“我会照顾你一生一世".
过后屁股又再痒,
他又聪明,先下手为强.
当女的跟其它男生朋友出去时,
他就说她背叛,
这样就盖女的一巴掌说分手,
就当真是女的错.

我都不懂要怎么样安慰她,
我都跟她说了整个晚上,
说到我都睡觉了,
而不是她哭到累去睡觉.
Haizz..

要说男的错又不是,
要说女的错更加不是,
要说两人错, 我就会被审问像犯人一样.
男的就固执, 女的也死心不改,
心不甘.

不是我不想帮,
而我不知道要怎样帮,
还复杂过你叫我背乘法表.

5 comments:

  1. I am interested to know who's that "她" u refer to...hehe...

    ReplyDelete
  2. em..it suppose to b a quite sad story...but it sounds different after u describe it. em..its very difficult for u to counsel or solve this kind of things.. but if that ''gatal guy'' slap the gal...hehe...no comment

    ReplyDelete
  3. yh, dun worry.. i bet the "ta" is not the one u expect.. haha.. btw, just like yj said, if the guy slap her, maybe this guy just dun worth a single tears from the gal...

    ReplyDelete
  4. yea, reli no comment.. mayb she juz tell me bout her part and i mayb there are many more thgs behind her story. i juz try to b neutral in tis case.

    ReplyDelete
  5. btw, the "ta" is not the 1 that you expect.. if she is the "ta", i wont tell u lar.. lolzz.. more P n' C

    ReplyDelete

Google adsense

kEv!n

Nuffnang